Septiņi pārdošanas grēki

pardosana

Lai palīdzētu pārdošanas profesionāļiem, šeit ir septiņi pārdošanas grēki un kā tie ietekmē klientu, un viņu vēlmi veikt pārdošanu.

Klienta laika izšķiešana

Sīkas sarunas, atkārtošanās, atlaišana un “pūkains” sarunā izslēgs potenciālos pircējus, it īpaši, ja jūs pārdodat C-suite. Uzturiet pārdošanas apjomu racionalizētu un specifisku, lai izvairītos no šī grēka.

Nav pilnībā sagatavots

Šodien nav attaisnojuma ar informāciju, kas tiešsaistē un sociālajos medijos ir viegli pieejama, lai nebūtu sagatavota klientam, biznesam un tendencēm viņu nozarē. Protams, jums jāzina arī jūsu produkts.

Stāsts nevis pārdošana

Pārdošana ir nepieciešamības aizpildīšana, problēmas risināšana un labuma radīšana klienta prātā. Tikai faktu un skaitļu skaitīšana nepanāks šo mērķi.

Personiskā atbildība

Veltiet laiku, lai pārskatītu savu pārdošanas procesu un zinātu, ko darīsit pārdošanas sapulcē. Esiet atbildīgs pats par mērķu noteikšanu un to sasniegšanu.

Zaudējiet ātrāk (nokļūstiet nākamajā)

Neaizkavējieties pie punkta, kad tas ir izdarīts. Piesaistiet klientu vai klientu, izpētiet produkta vai pakalpojuma kā risinājuma iespējas un pārejiet uz nākamo procesa daļu. Piekāpšanās zaudēs impulsu un interesi.

Neiekļaujiet noraidījumu

Izvairieties no personiskas noraidīšanas ar “nē”. Tā vietā skatieties uz nākamo sanāksmi un plānojiet jaunu, radošu pieeju darbam ar šo klientu, pamatojoties uz jaunu informāciju, kas iegūta no šīs sanāksmes.

Aizveriet katrā klienta kontaktpunktā

Negaidiet līdz beigām, lai aizvērtu pasūtījumu. Noslēdziet un apstipriniet visus vienošanās punktus, kas notiek sanāksmē un sarunā.

Vēl viens svarīgs faktors, kas jāatceras, ir tas, ka klausīšanās ir kritiska pārdošanas daļa. Uzklausot klientu, jūs gūsiet ieskatu viņa vajadzībās un problēmās, palīdzot izvairīties no vairākiem no šiem nāvējošajiem grēkiem.