Kā izveidot blogu, kas ģenerē ieņēmumus e-komercijas SEO stratēģijā?

E-komercijas SEO stratēģijas izpilde var būt ļoti sarežģīta, galvenokārt pateicoties tehnoloģiju ierobežojumiem, kas rodas lielākajai daļai e-komercijas platformu, un šo vietņu lielajam lapu skaitam. Tomēr labi pārdomāts, stratēģisks blogs, kas nodrošina organisku datplūsmu uz jūsu vietni, ja tā ir pareizi izveidota un uzturēta e-komercijas mārketinga aģentūrā Uprankd.

WordPress ir ideāla platforma stratēģijas vadīšanai, kas piesaista dabisko datplūsmu, taču pat ar jaunākajiem e-komercijas spraudņiem lielākā daļa cilvēku izvairās to izmantot e-komercijas biznesa modelim.

Tomēr WooCommerce ir WordPress iespēja, tā ir viena no trim galvenajām e-komercijas platformām, un tāpēc tā piedāvā lielāku elastību un iespējas e-komercijas SEO stratēģijas vadīšanai, jo platforma vienmērīgi indeksē Google.

Divas pārējās vispopulārākās e-komercijas platformas ir Magento un Shopify, un katra no tām var izmantot saites “follow” atribūtu WordPress blogam, kas var darboties kā uztverama vietnes sastāvdaļa – stratēģija, kas piedāvā labākus organiskus rezultātus nekā iepriekš.

Ir daudz iemeslu, kāpēc atjautīgas organizācijas iegulda e-komercijas mārketinga aģentūrā, kas specializējas SEO un emuāru veidošanā, jo tām trūkst tehnoloģijas, pieredzes, darbaspēka, laika un prasmju kopuma, kas nepieciešams, lai palaistu efektīvu e-komercijas mārketinga emuāru, kas paredzēts datu plūsmas reklāmguvumu palielināšanai.

Tiem, kas vēlas paši uzņemties šo darbu, šī raksta mērķis ir piedāvāt dažus svarīgākos punktus, kas jāievēro, lai izveidotu blogu, kas spēs veicināt ieņēmumus. Un tiem, kas vēlas nolīgt e-komercijas SEO aģentūru darbam ar savu iekšējo komandu, pārliecinieties, ka viņi ievēro šos punktus. Pretējā gadījumā aģentūra nav jūsu ieguldījumu vērta.

Veiksmīga e-komercijas SEO stratēģija sākas ar pircējiem

Jums, iespējams, ir mērķauditorija, kuri meklē jūsu produktus kā risinājumu dažādām vajadzībām. Tas nozīmē, ka jūsu mārketinga aģentūrai ir jāstrādā ar jūsu iekšējo komandu, lai izveidotu šīs pircēju grupas, lai bloga saturs varētu stāstīt par viņu īpašajām vajadzībām, vienlaikus piedāvājot vairākus risinājumus, un tas tiek noslēgts, parādot savu produktu kā labāko risinājumu viņu problēmai. Ja saturs nav rakstīts pircējiem (bet ir vispārīgs un pildīts ar atslēgvārdiem), tas netiks pārveidots. Veidojot šo cilvēcisko saikni bloga saturā, ir izšķiroša nozīme, lai sasniegtu savus ieņēmumu mērķus ar labu dabisko saturu, kas klikšķus pārvērš pārdošanas apjomos.

Pievienojiet CTA katram blogam

Pieņemsim, ka jums ir pārsteidzošs blogs, kas uzrunā jūsu mērķauditoriju. Tad kas? Viņi var noklikšķināt uz jūsu galvenās vietnes, meklēt šo produktu un veicināt pirktspēju. Tomēr saskaņā ar meklētājprogrammu datiem vairāk nekā 86 procenti pircēju, kuriem jāpārsniedz trīs klikšķi, lai nokļūtu iepirkumu grozā, pamet lapu. Katrā bloga rakstā ir jābūt CTA, kas novirza lasītājus tieši pie produkta.

Pīlāru lapas un emuāru kopas veicina e-komercijas SEO

Jebkurai spēcīgai e-komercijas SEO stratēģijai būs pīlāru lapas un bloga kopas, kas palīdzēs nodrošināt pareizo organisko datplūsmu. Pīlāra lapa parasti ir galvenās kategorijas lapa vai īpaša lapa, kas paredzēta daudz teksta satura ievietošanai, kas paredzēta, lai labi sarindotu un pārvērstu apmeklētājus par pircējiem.

Visbeidzot, ņemiet vērā, ka pīlāru lapas un bloga rakstu kopas neaizstāj vajadzību pēc atslēgvārdiem; tā vietā tiem ir paredzēts izmantot tekstus ar garajiem atslēgvārdiem, lai uzlabotu klasifikāciju un palīdzētu, pievienojot lietojumam kontekstuālu slāni.